ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent Šis laiks mums ir prasījis veikt papildu ieguldījumus veikala attīstībā. – Drošas tirdzniecības koncepcija
Pēdējo 14 dienu kumulatīvā saslimstība

Šis laiks mums ir prasījis veikt papildu ieguldījumus veikala attīstībā.

Stāsta “Četras Zoles” mārketinga speciāliste Katrīna.

“Četras Zoles” ir lielākais apavu outlet Latvijā, kas piedāvā daudzveidīgu apavu klāstu visai ģimenei no Eiropas populārākajiem zīmoliem. Šobrīd kopumā ir trīs šī zīmola veikali – divi Rīgā un viens Liepājā. Veikals savu darbību uzsāka 2014. gadā Rīgā, Daugavgrīvas ielā, 2017. gadā atvērts vei-kals Rīgas centrā, savukārt 2018. gadā – Liepājā. 2019. gada izskaņā atvērts arī interneta veikals, kas lielākos uzlabojumus un cilvēku ievērību izpelnījās pandēmijas laikā, kad veikali bija slēgti.

Galvenie uzlabojumi, kurus uzņēmums veica, lai pielāgotos jaunajiem tirdzniecības apstākļiem:


  1. pieņēmām darbā papildu darbiniekus, lai spētu apstrādāt interneta pasūtījumus,

  2. ieviesām groziņus, lai efektīvāk kontrolētu cilvēku plūsmu veikalā,

  3. attīstījām un pilnveidojām interneta veikalu.


Šis laiks mums ir prasījis veikt papildu ieguldījumus veikala attīstībā, vajadzēja arī pieņemt darbā vairāk darbiniekus, jo bija jākoordinē internetā veiktie pasūtījumi. Esam iegādājušies groziņus, ko izmantojam efektīvākai cilvēku plūsmas kontrolei, dezinfekcijas līdzekļus, ar kuriem dezinficējam visas virsmas, tajā skaitā arī pirkumu grozus pēc katra pircēja. Tagad neatņemama darba dienas sastāvdaļa ir arī maskas, vizieri, aizsargbarjeras. Esam arī sagatavojuši vairākus vizuālos mate-riālus, lai cilvēki būtu informēti par drošības pasākumiem, kas jāievēro veikalā.

Interneta veikalu izveidojām jau gadu pirms Covid-19 vīrusa izplatības, taču tā kā tagad pie-prasījums internetveikalā ir daudz lielāks, mēs to esam vairāk attīstījuši – papildinājām ar vairāk precēm, kā arī pieņēmām darbā vairāk darbiniekus pasūtījumu ātrākai apstrādei. Šobrīd veidojam interneta veikala “Showroom”, kurā uz vietas varēs saņemt un atgriezt pasūtījumus, tādējādi ai-cināsim cilvēkus vairāk iegādāties preces tiešsaistē, tajā pašā laikā vēlamies, lai viņu attālinātā ie-pirkšanās pieredze būtu vieglāka, pozitīvāka un kopumā patīkamāka.

Protams, sākumā nebija viegli pielāgoties jaunajiem apstākļiem, piemēram, pie ikdienas masku valkāšanas – aktīvi strādāt garas stundas maskā ir apgrūtinoši. Taču mēs saprotam situācijas nopietnību, darījām un darām visu, lai mūsu klienti un darbinieki būtu drošībā. Kā saka, pastāvēs, kas mainīsies. Protams, tas nav komfortabli, taču mēs priecājamies, ka varam turpināt darbību un attīstīties. Šis laiks mums vairāk lika saprast, ka ir jāattīsta tieši iepirkšanās attālināti.

Mēs noteikti atstāsim dezinfekcijas līdzekļus un, kamēr cilvēku skaitam veikalā būs ierobežojumi, atstāsim arī groziņu sistēmu. Tīrīšanu un telpu vēdināšanu mēs vienmēr esam piekopuši un pie-kopsim arī turpmāk.