ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent Psiholoģiskā slodze klientu apkalpošanā un tirdzniecībā – Drošas tirdzniecības koncepcija
Pēdējo 14 dienu kumulatīvā saslimstība

Psiholoģiskā slodze klientu apkalpošanā un tirdzniecībā

Jau vairāk nekā gadu Covid-19 vīruss ietekmē ikviena ikdienu, nosakot arī stingrus ierobežojumus tirdzniecībā. Ierobežojumi ir mainīgi, kas uzliek informēšanas slogu tirgotājiem, bet pircējiem – aizvien pielāgošanos prasībām.

Video stāstā uzzināsi:

00.00 – ar kādiem emocionāliem izaicinājumiem saskaras tirdzniecības puses pārstāvji;
05.18 – psihologa ieteikumus, kā tikt galā ar konfliktsituācijām tirdzniecības vietā;
12.40 – ieteikumus, kā veidot emocionālo noturību.

Klientu apkalpošanas pieredzē dalās “Mēness aptiekas” farmaceite Ieva Virza, savukārt ieteikumus, kā pārvarēt saspringtas situācijas tirdzniecībā un klientu apkalpošanā, sniedz veselības centra “Vivendi” klīniskā psiholoģe Kristiāna Kalniņa.

Kas tirgotājiem ir jāatceras, kad izcēlusies konfliktsituācija?


  1. Galvenais ir pašam (tirgotājam, pakalpojumu sniedzējam) palikt mierīgam

  2. Nevajag interpretēt citu emocijas

  3. Vajag aptver reālo situāciju, ne balstīt atbildi emocijās

  4. Veidot acu kontaktu tad, kad vēlamies turpināt sarunas tematu, neveidot – kad vēlamies izbeigt sarunu

  5. Atspoguļot sarunas partnera emocijas


Ekonomikas ministrija aicina sabiedrību ar sapratni izturēties pret ierobežojumiem, kas aizvien ir spēkā, neraugoties uz to, ka visām tirdzniecības vietām ir atļauts durvis vērt pircējiem, kā arī ievērot drošas iepirkšanās prasības un neskaidrību gadījumā problēmsituācijas risināt, attiecoties pret tirdzniecības vietā esošajiem cieņpilni. Tikai tad, ja mēs visi ievērosim epidemioloģiskās prasības, būs iespējams, ka tirdzniecības vietas paliek atvērtas un paši pasargāsim sevi, lai nesaslimtu ar Covid-19 vīrusu.