ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent Pārdošanas veicināšana ar sociālo tīklu palīdzību – Drošas tirdzniecības koncepcija
Pēdējo 14 dienu kumulatīvā saslimstība

Pārdošanas veicināšana ar sociālo tīklu palīdzību

Sociālie tīkli no vienkārša komunikācija rīka starp cilvēkiem ir kļuvuši par vienu no galvenajām produktu, pakalpojumu un preču reklamēšanas vietām. Covid-19 pandēmija daudzus lielākus un mazākus uzņēmumus, kas vēl neizmantoja tādas platformas kā Facebook, Instagram, YouTube, ir savā ziņā piespiedusi izmantot šos komunikācijas kanālus brīdī, kad klātienes tirdzniecība nebija atļauta. Tomēr nav viss tik vienkārši. Arī sociālo tīklu komunikācijā ir nepieciešama stratēģija.

Par to, kā efektīvāk veidot komunikāciju sociālo tīklu platformās kā Facebook, Instagram, YouTube, pieredzē dalās klientu digitālās piesaistes eksperti no “Digital Drive”.

Video stāstā uzzināsi:

00.00 – kā izvēlēties sev piemērotāko komunikācijas stratēģiju un komunikācijas kanālus;
10.00 – kā veidot saturu, lai piesaistītu klientus.

Aicinām tirgotājus vairāk informācijas meklēt “Drošs paliek drošs” mājaslapā un iepazīties ar atbalsta informatīvajiem materiāliem tirdzniecības uzlabošanai. Vairāk par to, kā izveidot sociālo tīklu stratēģiju, radīt jēgpilnu saturu un uzbūvēt efektīvu digitālo pārdošanu meklē “Digital Drive” mājaslapā.