Informatīvo materiālu izveide

Ja pirms Covid-19 pandēmijas skatlogos bija redzamas reklāmas, informācija par produktiem, pakalpojumiem, kurus sniedz tirgotājs, tad tagad – skatlogus un durvju stiklus noklāj informatīvie materiāli par drošas tirdzniecības aspektiem, kas jāievēro konkrētajā tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas vietā.
Tirdzniecībā ir jāveido dažādi informatīvie materiāli, ne tikai par Covid-19 ierobežojumiem.
Tāpēc video stāstā uzzināsi:
- ar ko sākt informatīvo materiālu izstrādi;
- būtiskākās lietas, kuras ņemt vērā informatīvo materiālu formatēšanā;
- informatīvo materiālu izvietošanas iespējas savā tirdzniecības vietā.
Informatīvo materiālu veidošanas pieredzē dalās Gatis no dizaina studijas “Teika” un “Parrot Grupas” uzņēmumu līdzīpašnieks Jānis.
Ieteikumi informatīvo materiālu izstrādei un izvietošanai:
- Jāapkopo informācija un vēstījums, ko vēlies nodot
- Jāsaprot, kur plānots šo informāciju izvietot
- Informācijai jābūt īsai, lakoniskai, viegli uztveramai
- Jāapdomā, vai nav iespējams informāciju ilustrēt, izmantojot vizuālos elementus, piemēram, ikonas
- Apsvērt ne tikai balta papīra vai fona izmantojumu, bet arī krāsainus materiālus
- Ja ir iespējams, noņemt mazāk svarīgu informāciju, kas atrastos blakus jaunajam informācijas nesējam
- Jāapdomā, vai šī informācija nav jāizvieto vairākās tirdzniecības telpas vietās
Ekonomikas ministrija aicina sabiedrību ar sapratni izturēties pret drošības pasākumiem, kas aizvien ir spēkā, neraugoties uz to, ka visām tirdzniecības vietām ir atļauts strādāt.